Accenture
Získejte týdenní aktualizace, nové pracovní nabídky a recenze

Recenze zaměstnanců na pozici Human Resources Medewerker (m/v) ve společnosti Accenture

Název pracovní pozice
Human Resources Medewerker (m/v)4 recenze
Lokalita
Česká republika4 recenze
Nalezeny 4 recenze odpovídající vyhledávání
Zobrazit všechny recenze (19 945)
Pracovní kultura
Goede werkgever, echter heeft het management in Praag niet de juiste capaciteiten. Werk/prive balans is goed, arbeidsvoorwaarden + benefits zijn prima.
Pracovní kultura
Precies wat je zoekt als startende, net afgestudeerde, werknemer. Wel relatief laag salaris in verband met de structuur van de organisatie; outsourcing. Veel kansen, hoge werkdruk, corporate culture maar hele goede les voor een "new joiner"
Pracovní kultura
Een mooie ervaring om in het buitenland te werken voor een groot (outsourcing) bedrijf zoals Accenture.
Je werkt met een jong team uit verschillende landen zoals Nederland, Belgie en Nordics. Je werkt 8 uur op een dag en de werkzaamheden zijn afwisselend. Als HR Generalist heb je een adviserende rol op het gebied van HR zowel per telefoon als per email.

Een erg afwisselende baan met veel leer mogelijkheden door middel van gegegeven trainingen en aangeboden trainingen (online).
Pracovní kultura
Momenteel werk ik in een Benelux team met 3 collega's aan HR gerelateerde zaken voor een klant. Ik werk in een open-office space met internationale collega's waardoor er een ontspannen en co-operatieve sfeer hangt. Wij werken dagelijks aan verbetering van onze processen en klantenbinding waardoor ik met veel plezier en enthousiasme opsta om naar mijn werk te gaan. Het is lastig iedere medewerker voldoende te assisteren, zodra er een probleem dreigt te onstaan grijp ik direct in door bij de medewerker na te vragen wat wij voor hem/haar kunnen betekenen. Ik heb geleerd dat dit zeer effectief werkt, omdat ik dan direct uitsluitsel heb van wat de medewerker nodig heeft of ontevreden over is en ik dit zover mogelijk kan aanpakken. Ik heb geleerd in een andere cultuur mij aan te passen en in te haken op de mogelijkheden die door directe en indirecte leidinggevende geboden worden.
Výhody
bonussen, training mogelijkheden, activiteiten buiten werk
Nevýhody
weinig cross-work mogelijkheden, weinig doorgroei mogelijkheden
Bylo toto hodnocení užitečné?
Ohodnoťte společnost, pro kterou jste nedávno pracoval(a)
Podělte se o své zkušenosti, a pomozte tak ostatním
Registrovaný profil
Chcete zjistit více o tom, jak se zde pracuje?
Zeptejte se jaké je to pracovat ve firmě Accenture a nebo třeba jak probíhají pohovory. Naše komunita Vám zde ráda odpoví.
Celkové hodnocení
Na základě 19 945 recenzí